Search

راهنمای خرید بهترین چرخ گوشت

چرخ گوشت

چرخ گوشت ابزار بسیار کارآمد و مفیدی است که امروزه در هر خانه ای یافت می شود. این وسیله کاربردی چند سالی است که در منازل وجود دارد و از دهه ۴۰ به عنوان جهیزیه دختران خریداری می شود و این سنت امروز نیز مانند گذشته ادامه دارد. البته خرید این دستگاه به هیچ وجه کار آسانی نیست و محدودیت ها و نکات زیادی دارد. این بدان معنی است که تشخیص یک جنس خوب و با کیفیت  از سایرین بسیار دشوار است. بنابراین در این مقاله سعی داریم با ذکر نکات مهم، خرید این وسیله را برای شما آسان کنیم.

چرخ گوشت

وسایل برقی بسیار مهم هستند. یعنی از لحظه ای که تصمیم به خرید می گیرید تا زمانی که آن را به خانه آورده اید و از آن استفاده می کنید، باید به نحوه خرید و استفاده از آن توجه کنید که در دراز مدت برای شما مناسب است و نیاز به تعمیر و تعمیرکار نداشته باشد. این دستگاه دارای قطعاتی است که شامل تیغه های فولادی، میله های مارپیچ و فیلترهایی است شامل ورقه های سوراخ دار است که گوشت از آن خارج می شود.

راهنمای خرید گوشت

 

راهنمای خرید چرخ گوشت

خرید وسایل برقی و تولیدی برای استفاده در آشپزخانه مشکل است. زیرا همانطور که می دانید خانم های خانه دار زیاد از آنها استفاده می کنند و عموما نحوه استفاده از آنها را به خوبی نمی دانند. بنابراین باید محصولی را تهیه کنید که بیشترین مقاومت را داشته باشد.

موتور چرخ گوشت

از آنجایی که این دستگاه نباید بیش از ۱۰ دقیقه روشن بماند، پس بهتر است موتور چرخ گوشت پرقدرت بوده و قدرت و مقاومت بالایی داشته باشد. هر چه موتور دستگاه شما بهتر و قدرتمندتر باشد، سریعتر کار می کند و می تواند گوشت را به خوبی و در کمترین زمان ممکن چرخ کند. همچنین می تواند در انرژی خانه شما صرفه جویی کند. بنابراین قبل از خرید حتما به قدرت موتور توجه کنید. شما می توانید قدرت موتور را از کاتالوگ یا از فروشنده دریافت کنید.

قبل از پرداخت هزینه بابت خرید محصول خود، حتماً جنس تیغه را بررسی کنید. تیغه ها معمولا از فولاد ضد زنگ یا استیل ساخته می شوند و به مرور زمان خراب نمی شوند و همانطور که گفتیم زنگ نمی زنند. اگر جنس تیغه خوب باشد، حتی کند هم نمیشود. توجه داشته باشید که اگر تیغه بی کیفیت باشد، ممکن است به جای چرخ کردن، گوشت را خرد کرده و به موتور فشار بیاورد.

چرخش معکوس

گاهی اوقات به دلیل روغنی بودن گوشت در تیغه گیر می کند. اگر چرخ گوشت دارای سیستم چرخش معکوس باشد، دیگر این مشکل را نخواهید داشت زیرا با برعکس کردن دور موتور می توانید چربی را از تیغه جدا کنید. پس حتما قبل از خرید از ویژگی گردش معکوس مطلع شوید و از تعبیه این ویژگی در محصول مطمئن شوید.

نکات مهم هنگام خرید چرخ گوشت

 

نکات مهم هنگام خرید چرخ گوشت

گفتن هر چیزی در مورد خرید ظروف آشپزی می تواند شما را چند قدم به سوی خرید موفق نزدیک تر کند. بنابراین بهتر است قبل از خرید به سایت ها سر بزنید و نکات مهم خرید را بیابید.

  • از تنوع تیغه ها آگاه باشید. چون هرکدام به گونه ای گوشت را چرخ میکند وبه روشی خاصی که ممکن است دلتان میخواهد نباشد.
  • مطمئن شوید که دستگاه مناسب است. قدرت و ظرفیت چرخ گوشت ثابت خانگی حدود ۱.۵ کیلوگرم در دقیقه است.
  • به گلوی چرخ گوشت توجه کنید تا خطری برای کودکان نداشته باشید.
  • قبل از خرید این دستگاه را بالا بیاورید تا وزن آن شما را اذیت نکند. چون جای ثابتی ندارد و هنگام استفاده باید آن را جابجا کنید.

برای آگاهی از خرید یک غذاساز با کیفیت اینجا کلیک کنید.