Search

بهترین راهنمای خرید غذاساز

بهترین غذا ساز

غذاساز یکی از جدیدترین فناوری‌هایی است که اکثر جوانان از آن استفاده می‌کنند. همانطور که می دانید، دنیای امروز دنیای کار و شلوغی است. این امر باعث می‌شود تا زمان زیادی را برای تهیه غذا و پخت و پز صرف کنید. مخصوصاً برای کسانی که مجرد هستند و علاقه زیادی به کار در حین تحصیل دارند و سرشان در این زمینه بسیار شلوغ است. حتما متوجه شده اید که بسیاری از دختران و پسران جوان برای بریدن و خلال کردن غذاهایی مانند پیاز، سیر، گوجه فرنگی، سیب زمینی و غیره فرار می کنند و تمایل دارند آن را به یک دستگاه برقی بسپارند تا سریع خرد کند. در این شرایط خرید غذاساز بهترین انتخابی است که میتوانید داشته باشید.

غذاساز

غذا خوردن یکی از نیازهای اساسی هر انسانی است و پیشرفتی که همه ابزارهای امروزی به آن دست یافته اند، سرانجام وسیله ای موثر و مفید به بشر به نام غذاساز معرفی می کند.تا در هر شرایطی سریع ترین و بهترین عملکرد را داشته باشید. همانطور که می دانید غذاساز از قطعاتی مانند موتور، کاسه یا پارچ و همچنین ظروف غذا و سایر لوازم جانبی تشکیل شده است. این دستگاه خوش دست می تواند کارهایی مانند خرد کردن، پوره کردن، چرخ کردن، کوبیدن گوشت، فرم دادن به سس و خامه، تهیه خمیر، رشته، برش دادن مواد سالاد، رنده کردن و بسیاری کارهای دیگر را به راحتی انجام دهد. غذاسازهای تک تا ۳۴ در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید.

راهنمای خرید غذا

خرید لوازم خانگی مانند غذاساز و مانند آن کار بسیار دشواری است. سختی کار این است که اگر برند و کیفیت خوبی نداشته باشید قطعا دستگاه شما خراب می شود و باید آن را تعمیر کنید و این کار هزینه های اضافی را به همراه دارد.

ظرفیت غذاساز

یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائل ظرفیت محفظه است. این باید با شرایط و تعداد اعضای خانواده تطبیق داده شود. توجه داشته باشید که ظرفیت محفظه غذاساز ۱ تا ۵ لیتر است که برای چهار نفر تا ۲ لیتر کافی است.

درجه بندی سرعت غذاساز

قبل از خرید، مطمئن شوید که دستگاه قابلیت تنظیم سرعت را دارد. تنظیم سرعت برای نرم یا سخت بودن محتویات درون ظرف، کوچک و بزرگ یا ریز و درشت و چند کاره بودن در این نوع دستگاه ها بسیار مهم است.

لغزش پایه

قبل از خرید، مطمئن شوید که یک غذاساز خریداری کنید که پایه‌های لرزان کمتری داشته باشد و پس از اتمام کار، لغزش کمتری داشته باشد. این ویژگی باعث افزایش طول عمر دستگاه و کاهش نویز می شود.

داشتن میکرو سوئیچ

قبل از خرید توجه داشته باشید که داشتن میکرو سوئیچ یکی از مهم ترین بخش های خرید است. این ویژگی باعث میشود در صورتی که ظرف محکم در جای خود نصب نشده باشد از روشن شدن دستگاه جلوگیری کند. اگر این ویژگی را نداشته باشد،محتویات به بیرون ریخته و دردسرهای بعدی را به همراه دارد.

تیغه

یکی از مهم ترین قسمت های خرید این دستگاه داشتن تیغه ای است که غذا را تکه تکه می کند. اگر آن تیغه از جنس استیل ضد زنگ باشد، بسیار بهتر است و عمر بیشتری برای شما خواهد داشت. به یاد داشته باشید که انواع دیگر مواد تیغه ای اصلا برای این کار مناسب نیستند.

قدرت غذاساز

یکی دیگر از عوامل مهم توجه به قدرت دستگاه است. این بدان معنی است که چقدر کار سنگین می تواند انجام دهد و حتی سرعت کار شما را تضمین می کند. قدرت غذاسازها معمولا بین ۴۰۰ تا ۱۱۰۰ وات است و این حالت استاندارد است.

نکات مهم هنگام خرید غذاساز

 

غذا ساز

غذاساز یکی از ابزارهایی است که باید با یک راهنمای خرید معتبر خریداری کنید. باید سعی کنید با ورود به فروشگاه کالای مورد نظر خود را به دقت بررسی کرده و خریداری کنید.

  • قبل از خرید دقت کنید که ظرف غذا بهتر است از شیشه باشد تا پلاستیک و هیچ خط و خش روی آن وجود ندارد.
  • مراقب باشید وسیله سنگین نخرید تا بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید.
  • حتما قبل از خرید به گارانتی غذاساز دقت کنید تا در صورت خرابی بتوانید آن را تعمیر کنید.
  • داشتن چند لوازم جانبی مانند رنده، خردکن، تیغه خمیر و کاتر سیب زمینی با سوراخ و شکاف های کوچک، بزرگ و متوسط ​​بسیار مهم است.
  • نکته مهم دیگر این است که توری باید فلزی باشد وگرنه در صورتی که پلاستیکی باشد کثیفی را به خود میگیرد.

برای انتخاب بهترین مخلوط کن و نکات کاربردی خرید یک مخلوط کن ایده آل اینجا کلیک کنید.