Search

راهنمای خرید بهترین اتو مو

اتو مو

صاف کننده های مو این روزها بسیار محبوب هستند. اکسسوری های مو این روزها طرفداران خود را دارند و غیر معمول نیستند. به طیفی از نوجوانان تا میانسالان که قصد دارند موهای خود را زیباتر کنند، برسید. در این بین مو محصولی پرطرفدار است که در اکثر خانه ها وجود دارد و زمانی از آن استفاده می کنید که بخواهید علاوه بر کندن موهای خود را فر یا فر کنید. در گذشته مردم برای صاف کردن موهای خود از اتوهای معمولی استفاده می کردند اما به تدریج اتو مو وارد بازار شد. : //abazhor.com/ “title=” آباژور “> آباژور ما نحوه خرید آن را به شما خواهیم گفت.

 

آهن

راهنمای خرید اتو مو

این روزها که بازار لوازم آرایشی مو داغ است، تاجران سعی می کنند اشکال مختلف این محصول را در فروشگاه به فروش برسانند تا هم سود بیشتری ببرند و هم خریدار را از جدیدترین مدل های این دستگاه مطلع کنند. اتو مو توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه می شود که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. متناسب با این قیمت، کارایی و فایده این محصول متفاوت است.

مهمترین فواید اتو کردن مو عبارتند از: صاف کردن، فر کردن، فر کردن و براق شدن همزمان موها. البته رایج است که استفاده زیاد از این وسیله باعث شکنندگی و ریزش مو می شود که یکی از معایب این محصول است. همچنین لازم به ذکر است که اتو مو از جمله محصولاتی است که در صورت استفاده صحیح عمر طولانی خواهد داشت به عنوان مثال یکی از مهم ترین موارد برای استفاده صحیح از اتو صاف کننده این است که ابتدا اجازه دهید کاملا گرم شود سپس استفاده کنید. به موهایت

راهنمای خرید اتو مو

تولید لوازم برقی اساساً کار پرخطری است و نیاز به تحقیق و تفکر زیادی دارد. به همین دلیل است که قبل از خرید باید به سایت ها و فروشگاه های خوب مراجعه کنید تا متوجه شوید. زیرا در صورت بروز مشکل در این دستگاه، برای رفع آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. از این رو در این قسمت سعی می کنیم آگاهی شما را نسبت به خرید اتو مو بیشتر نماییم.

اگر می خواهید یک اتو مو تهیه کنید، سعی کنید از نوع موی خود کاملا آگاه باشید. مثلا موهای شما درشت، پرپشت و مجعد است یا خیر؟ این به شما امکان می دهد گرمای مناسب موهای خود را پیدا کنید.

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید اتو مو، گزینه تنظیم کننده حرارت است. به عبارت دیگر میزان گرمای لازم برای ضخامت موهایتان را انتخاب کنید. بر روی اتو مو های اصلی و با کیفیت یک تنظیم کننده دما به نام Temp وجود دارد که با این گزینه می توانید دمای مورد نیاز موهای خود را تنظیم کنید. اما برخی از اتوها پس از روشن شدن در دمای ثابت تولید گرما می کنند و قابل تنظیم نیستند.

  • مواد صفحه گرمایش

نکته مهم دیگر توجه به مواد سطحی مولد حرارت است. تیتانیوم، سرامیک و تورمالین به طور کلی مناسب هستند زیرا گرما را کنترل می کنند و گرما را به خوبی در کل سطح پخش می کنند. آنها همچنین میزان موخوره را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

  • مزیت صفحه سرامیکی این است که خورده نمی شود و رسانایی کمتری نسبت به فلزات دارد. جالب است بدانید که در مدل های تقلبی، یک لایه نازک از سرامیک روی صفحات فلزی ذوب می شود و باید آن را بارها و بارها به موهایتان بمالید تا صاف شوند.
  • مزیت تیتانیوم این است که به سرعت گرم می شود و در برابر خوردگی مقاوم است و برای موهای پرپشت و تیره مناسب است.
  • مزایای تورمالین این است که موها را ترمیم و براق می کند. کاملاً با سرامیک ترکیب می شود و سایش کمتری ایجاد می کند.
  • اندازه اتو مو

هرچه صفحه گرم‌کننده بزرگ‌تر باشد، همزمان موهای بیشتری را صاف می‌کنید، بنابراین هر چه صفحه بزرگ‌تر باشد، بهتر است. اما همیشه به اندازه موهای شما بستگی دارد. مثلا برای آقایانی که از اتو مو استفاده می کنند سایز کوچک کافی است.

نکات مهم هنگام خرید اتو مو

 

نکات مهم هنگام خرید اتو مو

خرید اتو مو، مانند بسیاری از ابزارهای امروزی، به دلیل انواع مختلف موجود در بازار، با پیچیدگی ها و نکات مهمی همراه است. در این قسمت سعی داریم نکاتی را در این قسمت به شما ارائه دهیم تا گرفتار خرید اقلام ناکارآمد نشوید.

  • علاوه بر طول، اتو موها دارای عرض نیز هستند و در انواع پهن یا باریک عرضه می شوند. اتو پهن برای موهای بلند و اتو باریک برای موهای کوتاه مناسب است.
  • برای استفاده راحت تر از اتو مو، بهتر است از نوعی که طناب بلندتری داشته باشد و از ریموت فیش نیز استفاده کنید، خریداری کنید.
  • یک اتو با اتصال گردان بخرید تا سیم اتصال به دستگاه در اثر جابجایی آسیب نبیند.
  • از آنجایی که فقط پس از استفاده می توان کیفیت اتو مو را تضمین کرد، حتما به داشتن گارانتی توجه کنید.

دریافت محصولات انتخابی…