Search

بهترین راهنمای خرید کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه یکی از رایج ترین لباس های مردانه است. مسئله این است که اگر می خواهید به یک مراسم رسمی مانند عروسی یا مهمانی بروید که در آن باید شیک به نظر برسید، یا اگر می خواهید به سر کار بروید و شرایط کاری به لباس رسمی نیاز دارد، بهترین لباسی که می تواند حس کنید. فضای رسمی فقط کت و شلوار مردانه; بنابراین، مهم است که بدانید چگونه و با چه قوانینی باید آن را تهیه کنید. بنابراین در این مقاله از آباژورها سعی داریم راهنمای کاملی ارائه دهیم و حق خرید کت و شلوار مردانه را به شما بدهیم.

کت و شلوار مردانه

 

راهنمای خرید کت و شلوار مردانه

اساساً، لباس یکی از مهم ترین خریدها برای هر کسی است که حتی درباره جنسیت صحبت نمی کند. این بدان معناست که مردان و زنان در مورد لباسی که می پوشند حساس هستند و می خواهند بهترین و مناسب ترین را بپوشند. کت و شلوار مردانه برای مردان نیز به همان اندازه مهم است. این لباس دقیقا متناسب با ساختار و اندام مردانه ساخته شده است. مخصوصا قسمت اپل و شانه ها که کاملاً دوخته شده اند تا با نوع و مورفولوژی خود تطبیق داده شوند. علاوه بر این، نوع و جنس پارچه ها و دوخت های استفاده شده در کت و شلوارهای مردانه کاملاً با جنسیت و شرایط بدنی مردانه سازگار است. علاوه بر این برای دوخت کت و شلوار مردانه استفاده از چرخ های صنعتی ضروری است و دوخت ها باید محکم باشد تا در موقعیت های مختلف پاره نشوند. کت و شلوار مردانه در سایزها و اشکال مختلف را می توانید از فروشگاه ها خریداری کنید.

راهنمای خرید کت و شلوار مردانه

برای خرید این لباس بسیار رسمی باید قوانین را بدانید تا در صورت خرید بعدا دچار مشکل نشوید. مشکل ممکن است تعویض، تعمیر، خطاطی، پارگی، نخ و هزاران مشکل دیگر باشد. پس حتما به راهنمایی که در ادامه برای شما توضیح می دهیم توجه کنید.

نکته مهم این است که بتوانید جنسیت صحیح را تشخیص دهید. بدانید که هر چه کت و شلوار مردانه پشم بیشتر باشد، بهتر و بهتر است. البته باید این را هم بدانید که در بین پارچه های پشمی کیفیت بسیار زیادی وجود دارد. اما عیب پشم این است که سریع چروک می شود و زیبایی آن به حدی است که فقط برای مجالس رسمی مناسب است. بنابراین آن را در محیط های اداری نپوشید. زیرا آسایش شما را از بین می برد.

یکی از نکات مهم در هنگام خرید این محصول توجه به سایز خود می باشد. در این راستا اگر کوتاه قد هستید، هدف شما از خرید کت و شلوار باید به رخ کشیدن قد باشد. اگر شلواری که می‌خرید باریک، کمی کوتاه و در هم کشیده باشد، شما را قد بلندتر نشان می‌دهد. اما اگر شلواری بخرید که روی پای شما می افتد، شما را کوچکتر نشان می دهد. همچنین کت شما باید کوتاه باشد تا شما را بلندتر نشان دهد. اطمینان حاصل کنید که اندازه شانه برای قد و اندازه شما مناسب است. اما اگر قدتان بلند است بهتر است شلوار روی پایتان بیفتد، آستین های مانتو بلند باشد، قد مانتو همان جایی باشد که پاها شروع می شود. بنابراین باید کت و شلواری بخرید که قد شما را متعادل تر نشان دهد.

در این قسمت می خواهیم در مورد اهمیت توجه به اندام در تهیه کت و شلوار مردانه صحبت کنیم. اگر شما مردی لاغر هستید، بهتر است خریدی انجام دهید که شما را پرتر نشان دهد. پس پارچه های طرح دار بهم ریخته، گوش ماهی، پارچه های سنگین و پشمی مناسب شما هستند. مانتوهایی که دو طرف دکمه دارند توجه را به دو طرف جلب می کنند و شما را چاق تر نشان می دهند. بهتر است یقه ها استاندارد باشد و بهتر است کتف باشد. اگر اندام درشتی دارید، مانتوهای دو دکمه و شلوارهایی با کمر بلندتر مناسب هستند. پارچه ها باید سبک، پنبه ای، قفسه بندی شده و سنگین باشند. اگر بدن شما ورزشی است، باید گربه ای را انتخاب کنید که بین شانه ها و کمر شما قرار گیرد. به عنوان مثال، پایین یک کت می تواند سنگین تر از بالا باشد. شلوار نیز باید به گونه ای باشد که بین ران و ساق پا مناسب باشد.

نکات مهم هنگام خرید کت و شلوار مردانه

 

نکات مهم هنگام خرید کت و شلوار مردانه

از آنجایی که پوشیدنی‌ها برای شما بسیار مفید هستند، بهتر است بیشتر تمرکز کنید و عاقلانه‌تر خرید کنید. نکات مهم خرید آن را در زیر کشف کنید.

  • در بین نکات به دکمه کت توجه کنید. این را بدانید که چون این لباس را در محافل رسمی می پوشید، بهتر است دکمه های کمتری داشته باشید.
  • اگر اندام کشیده ای دارید، بهتر است بیش از دو دکمه روی کت خود نداشته باشید.
  • اگر می خواهید کت روی اندامتان بایستد و سنگین تر به نظر برسد، بهتر است آستر داشته باشید. پس به این مشکل توجه کنید.
  • در هنگام خرید حتما کت روی بدن خود را از روی شانه ها اندازه بگیرید. زیرا اگر ظاهر خوبی داشته باشد، بقیه قطعات هم خواهند بود.